• 1402/08/10 - 09:11
  • - تعداد بازدید : 79
  • - تعداد بازدیدکننده: 79
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با هدف نظارت بر توزیع شیر خشک و رفع مشکلات مردم؛

طرح بازرسی ویژه از داروخانه های فعال شهرستان فسا اجرا شد

چهار اکیپ متشکل از مدیر و کارشناسان بازرسی دانشگاه، نماینده دادستانی شهرستان و کارشناسان دارویی در دو مرحله در ۱۰روز گذشته بازرسی های ویژه ای از داروخانه های سطح شهرستان با هدف نظارت بر چرخه توزیع شیرخشک انجام دادند.

به گزارش وب دا فسا؛ مدیر بازرسی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: هدف از این بازرسی ها، نظارت بر چرخه توزیع شیر خشک و ثبت اطلاعات در سامانه اعلام شده و رسیدن شیر خشک به مصرف کننده واقعی می باشد. 
عبدالرزاق سرسبز افزود: در مهرماه تعداد 11798 قوطی انواع شیر خشک و درده روز اول آبان ماه، تعداد3317 قوطی انواع شیر خشک در داروخانه‌های سطح شهرستان توزیع شده است . 
وی اضافه کرذ: یکی از مشکلات مهم در ثبت اطلاعات در سامانه شیرخشک، مربوط به مشکل کشوری سامانه و قطعی های مکرر می‌ باشد که داروخانه ها با آن درگیر می باشند. 
وی با اشاره به رایزنی با سازمان بازرسی استان فارس افزود: مقرر شده است شرکت های توزیع کننده شیر خشک با هماهنگی معاونت غذا و دارو در خصوص افزایش سهمیه شهرستان فسا اقدامات لازم را انجام دهند و همچنین از این پس توزیع شیر خشک در شهرستان جهت افزایش نظارت ها با رصد کامل بازرسی انجام گیرد. 
سرسبز یاد آور شد: با توجه به تامین شیر خشک آپتامیل در سطح داروخانه های شهرستان از ابتدای هفته، با پیگیری های انجام شده طی چند روز آینده شیرهای خشک با برند نان و سایر برندهای دیگر نیز توسط شرکت های توزیع تامین خواهد شد. 
مدیر بازرسی دانشگاه از برنامه ریزی جهت اطلاع رسانی روزانه اسامی داروخانه هایی که شیر خشک موجود دارند توسط معاونت غذا و دارو با همکاری روابط عمومی دانشگاه در چند روز آینده خبر داد .
همشهریان عزیز می توانند در صورت وجود مشکل یا ارایه پیشنهادات و انتقادات با شماره های معاونت غذا و دارو : 
۰۷۱۵۳۳۱۴۷۰۰ داخلی یک و دو و بازرسی دانشگاه 53316320-53316307 تماس حاصل نمایند.
  • گروه خبری : گروه های محتوا
  • کد خبر : 10917
کلمات کلیدی
حسن زارعیان
خبرنگار

حسن زارعیان

تصاویر

آخرین اخبار

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: