• 1402/11/30 - 09:23
  • - تعداد بازدید : 161
  • - تعداد بازدیدکننده: 160
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور محله‌های کم برخوردار به شهرک طالقانی فسا رسید

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت : در راستای تاکید مقام معظم رهبری مدظله العالی بر محرومیت زدایی از مناطق محروم و اجرای طرح تحول اجتماع محور 2020 محله کم برخوردار در کشور، اردوی جهادی سه روزه در شهرک طالقانی فسا برگزار شد.

به گزارش وب دا فسا؛ دکتر الهام حق جو با اشاره به برپایی اردوهای جهادی با هدف خدمت رسانی به اقشار محروم جامعه افزود: در بخش مربوط به حوزه سلامت این اردوی جهادی، خدمات رایگان پزشکی، دندانپزشکی، مشاوره جوانی جمعیت و فرزندآوری، مشاوره سلامت روان و تغذیه، آموزش های  سلامت محور و غربالگری بیماری های غیرواگیر برای گروه هدف انجام گردید.

وی اضافه کرد: در اجرای این برنامه جهادی معاونت های بهداشت و فرهنگی دانشجویی و گروه جهادی دانشجویی شهید خضری دانشگاه علوم پزشکی فسا، اداره آموزش و پرورش، هلال احمر، مسئولین محلی و خانه بهزیست شهرک طالقانی مشارکت فعال داشتند.

طرح «توانمندسازی و تحول اجتماع محور محله‌های کم برخوردار» از آن دست ایده‌هایی است که طبق دستور رهبر فرزانه انقلاب و نگاه عدالت‌محور دولت سیزدهم در ۲ هزار و ۲۰ محله کشور در حال اجرا است و این طرح به منظور هم‌افزایی ظرفیت دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های مردمی با محوریت ساکنان محله‌های کم برخوردار در راستای توانمندسازی این محلات در دستور کار قرار گرفته است.

  • گروه خبری : گروه های محتوا
  • کد خبر : 10698
کلمات کلیدی
حسن زارعیان
خبرنگار

حسن زارعیان

تصاویر

آخرین اخبار

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: