• 1402/09/15 - 10:30
  • - تعداد بازدید : 89
  • - تعداد بازدیدکننده: 89
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

عملکرد ادارات شهرستان فسا جهت تحقق قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بررسی می شود

کارشناس برنامه جوانی جمعیت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: در راستای اجرای برنامه جوانی جمعیت، پایش عملکرد ادارات شهرستان فسا آغاز شده است و تاکنون 5 اداره در شهرستان مورد بررسی قرار گرفته اند.

به گزارش وب دا فسا؛ سیده مرضیه موسوی زاده افزود: طی بازدید های کارشناسان برنامه جوانی جمعیت معاونت بهداشت، مشاور امور بانوان در فرمانداری و نماینده فعال مردمی در حوزه جمعیت از ادارات آموزش و پرورش، کمیته امداد امام خمینی(ره)، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، عملکرد این ادارات در اجرای برنامه جوانی جمعیت  مورد بررسی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در این بازدید ها ضمن تشریح وظایف اختصاصی ادارات در حیطه برنامه جوانی جمعیت، بر تشویق و تربیت دبیران و طلاب متعهد برای تدریس درس مدیریت خانواده، آموزش مسائل تربیتی بلوغ و ازدواج براساس سبک زندگی ایرانی اسلامی، ایجاد و گسترش رشته های متناسب با نقش خانواده و زن در مقطع متوسطه، لزوم فرهنگ سازی، فضا سازی و راه اندازی اتاق مادر و کودک تاکید گردید.

کارشناس برنامه جوانی جمعیت معاونت بهداشت دانشگاه گفت: همچنین تیم پایش برنامه جوانی جمعیت معاونت بهداشت و فرمانداری ویژه شهرستان ، به منظور تغییر رویکرد و نگرش جامعه نسبت به موضوع جوانی جمعیت و استفاده از ظرفیت و توانائی طلاب، با مدیران حوزه های علمیه امام مهدی(عج) ،جوادالائمه(ع)، سفیران و حوزه علمیه خواهران دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدارها ضمن تشکر از تلاش ها و پیگیری های انجام شده در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، آموزش کنشگران فعال جمعیتی متشکل از طلاب برادر در حال تحصیل و طرح امین با هدف اقناع سازی و آگاهی بخشی عموم مردم مطرح گردید.

  • گروه خبری : گروه های محتوا
  • کد خبر : 10712
کلمات کلیدی
حسن زارعیان
خبرنگار

حسن زارعیان

تصاویر

آخرین اخبار

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: